Rabobank Internetbankieren
Problemen met
internetbankieren


Uw adres voor reparatie, onderhoud en hulp
aan uw computer, laptop en netwerk
in de regio Waalwijk en omstreken

Problemen met Rabobank Internetbankieren oplossen

De laatste maanden horen wij regelmatig van onze klanten dat zij problemen ondervinden met online bankieren bij de Rabobank. Ze kunnen vaak niet inloggen, geen betalingen uitvoeren of zelfs helemaal niet op de website van de Rabobank komen. Deze problemen worden veroorzaakt door de cookies die de Rabobank op de computer plaatst.

Een snelle oplossing is om uw browser in incognito-modus te zetten en vervolgens naar de website van de Rabobank te gaan.

Om in Google Chrome naar de incognito-modus te gaan, volgt u deze stappen:
1. Open Google Chrome.
2. Klik op het driepuntsmenu in de rechterbovenhoek van het venster.
3. Selecteer Nieuw incognito venster in het dropdown-menu.

Gebruikt u Microsoft Edge, volg dan deze stappen:
1. Open Microsoft Edge.
2. Klik op het driepuntsmenu in de rechterbovenhoek van het venster.
3. Selecteer Nieuw InPrivate venster in het dropdown-menu.


Een effectievere oplossing is om iedere keer wanneer u uw internetbrowser afsluit, automatisch de cookies van de Rabobank te verwijderen.

Dit is een permanente oplossing, waar wij u uiteraard bij kunnen helpen. Via onze hulp-op-afstand service stellen we dit snel voor u in, zodat u weer zorgeloos kunt internetbankieren bij de Rabobank. Neem contact met ons op voor het maken van een afspraak.